Online marketing blog - cikkek, hírek az internet és marketing világából
Google 2020: a legtöbbet keresett kifejezések
A Google minden év decemberében nyilvánosságra hozza a leggyakrabban keresett szavak listáját. A keresési szavak TOP 10-es listájához több mint 70 ország legkeresettebb témáit vizsgálja.Keresőoptimalizálás tippek 2019
Keresőoptimalizálás tippek 2019: Google SEO, keresőoptimalizálás tippek a 2019-es évreKeresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól
Nem mindegy a tartalom elrendezése, a Google szereti a strukturált adatokat. További tippekért kattints a cikkre!Google rangsorolási tényezők 2017
A cikk felsorolja a rangsorolási tényezőket. Azon paramétereket, amelyek leginkább számítanak abban, hogy egyes kulcsszavakra minél előrébb kerüljön honlapja a Google találati listájában.A jó marketing terv 5 lépése
Egy céget megalapítani, egy remek terméket vagy szolgáltatást kitalálni és beindítani izgalmas dolog. De ne feledkezzünk meg a következő, legalább ilyen izgalmas lépésről sem - tudatnunk kell létezésünk tényét mindazokkal, akiknek szükségük lehet ránk.Így optimalizáljuk weboldalunkat
A felhasználók számára készüljön a tartalom és ne csak a keresőmotoroknak. A jó minőségű tartalomra mások is felfigyelnek, és a saját weboldalukon fognak hivatkozni egy-egy linkkel.Szakember írja a céges blogunkat?
A cégvezetől értik és szükségesnek tartják a tartalommarketinget, de nekik nincs rá idejük, alkalmazottaik között pedig nincs olyan, akinek a képességei megfelelnének a feladathoz.Megéri profi honlapot és jó tartalmat készíteni!
Nem fűtési szezonban is 1200 kattintás a Google-ből, fizetett reklámok nélkül. A Gázbazár Bt. budapesti üzletének megérte egy jó honlapot készíteni.Melyik hírlevélküldő rendszert válasszuk?
A megfelelő hírlevélküldő szoftver kiválasztása központi kérdés, hiszen alapjaiban határozza meg az e-mail marketing kampány sikerét. A MailEngine szakértőinek segítségével összegyűjtöttük, hogy miket kell figyelembe venni a rendszer kiválasztásakor.Ötletek online hirdető vállalkozóknak
Mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál?KKV online marketing: mire van szüksége 2015-ben?
Ebben az írásban próbálom összefoglalni mely online marketing eszközökre lehet szüksége egy kisvállalkozásnak, KKV-nak. Persze ezek csak akkor lesznek hasznosak, ha piacképes a cég terméke, szolgáltatása és megvan a célpiac, ahol profitot termelve működhet a vállalkozás.Mire jó a landing page?
A landing page általában egy olyan érkezési oldal, amely közvetlenül nem érhető el a menürendszerből.Ha online kampányt futtatunk (Google AdWords, Etarget, stb.) akkor nem a legjobb megoldás honlapunk nyitóoldalára irányítani a látogatókat. Miért?