Google: SEO, keresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól 2018

Google: SEO, keresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól 2018

Keresőoptimalizálás

ÚJ cikk a témában: Keresőoptimalizálás tippek 2019

Keresőoptimalizálás: hogyan kerüljön honlapunk jó helyre a Google találati listáján?

1. Nem mindegy a tartalom elrendezése

"Ha a tartalom ugyan az mobilon, mint asztali gépen, de az elrendezés más, az számít?"

"Egy oldal struktúrája befolyásolja a rangsorolást." A fő tartalom a leglényegesebb dolog, ha módosul a mobilon a tartalom elrendezése, akkor másképp fogsz rangsorolódni is. Ha például a tartalmadat a láblécbe rakod, nem fogsz jó helyezést elérni. Ügyelj arra, hogy az a tartalom, amire jó helyezést szeretnél elérni ugyan ott maradjon, vagy kerüljön feljebb az oldalon belül.

2. A szakértelem, a megbízhatóság és a tekintélyesség hármassága

Nyilván tisztában vagy a Google nagy hármasságával az E-A-T-vel. A kérdés arra vonatkozott, hogy a Google hogyan állapítja meg, hogy egy adott témában mely weboldal felel meg a szakértelem, vagy a megbízhatóság elvének.

Gary Illyés így válaszolt: "Az EAT-t elsősorban az alapján határozzuk meg, hogy az oldalad kap-e linket vagy említést más tekintélyes oldalakról. Ha a Washington Post megemlít téged az jó."

3. A Google szereti a strukturált adatokat

"A Google szereti a strukturált adatokat" és sok helyen használja azokat. A képeknél, a recepteknél, az éttermeknél, és a jövőben sok más új dologra is kiterjeszt majd ezek használatát. Elmondta azt is, hogy amúltban volt olyan, hogy a Google kért valami pluszt a tartalomszolgáltatóktól, majd azt a dolgot később nem használta. A strukturált adatoknál ez nem fog előfordulni.

Hasznos keresőoptimalizálás információk

A keresőoptimalizálás (angol rövidítése: Search Engine Optimization - SEO) célja, hogy honlapunk a Google organikus találatai között a kívánt kulcsszavakra minél jobb pozícióba kerüljön. Organikus találat: a nem fizetett keresési eredmény a Google oldalain.

Ön mit tesz ha keres egy szolgáltatást vagy terméket, amire szüksége van? A válasz nagyrészt az, hogy rákeres a Google keresőjében és válogat a kapott találatok között. A termékét vagy szolgáltatását is így találják meg potenciális vevői. Persze csak ha honlapja jó helyen van a Google találati listáján.

Jelenlegi oldala megjelenik a Google első oldalán a legfontosabb kulcsszavakra? Méri és elégedett a keresőből jövő forgalommal? Amennyiben nem és ezen változtatni szeretne, akkor ajánljuk keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat!

Amit kínálunk keresőoptimalizálás során:

  • • technikai SEO
  • • ON-PAGE (tartalmi) optimalizálás
  • • OFF-PAGE SEO
  • • optimalizálandó honlap elemzése
  • • kulcsszó javaslatok
  • • javaslatok a honlap tartalmi alakítására
  • • honlap keresőoptimalizálása
  • • változások mérése
  • • folyamatos konzultáció
  • • domain név tanácsadás

Mennyi idő mire jó helyen lesz a honlapom a Google találatai között?

1 hónaptól akár 1 évig is terjedhet mire sikerül elérni a top helyezéseket. Sok paramétertől függ, a fontosabbak:
  • • honlap jelenlegi felépítése, mennyire keresőbarát (tartalom, optimalizáltság, domain név kora, stb.)
  • • konkurencia honlapjainak minősége, száma, optimalizálási tevékenységük

Google találati rangsor

A Google nagyon sok tényezőt vesz figyelembe (több százat), amikor aktuálisan kialakítja a beírt kulcsszavunkra a találati listáját.

A rangsorolás függ:
  • • földrajzi elhelyezkedésünktől
  • • milyen browsert/böngészőt használunk: Firefox, Explorer, Chrome, Opera, Safari stb.)
  • • böngészési előzményeinktől
  • • egyéb szempontoktól...
A találati listák általános ellenőrzésére pl. egyik legjobb megoldás a Google Search Console (korábban Webmester Eszközök), amely akár 3 hónapra napra visszamenőlegesen megmutatja adott kulcsszavakra a találati listában elfoglalt helyezést.

Eredeti, teljes cikk itt elérhető itt