Google: SEO, keresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól 2018

Google: SEO, keresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól 2018

SEO, keresőoptimalizálás 2018

ÚJ: Keresőoptimalizálás tippek 2019

Google: SEO, keresőoptimalizálás, SEO tippek a Google-tól 2018

1. Nem mindegy a tartalom elrendezése

"Ha a tartalom ugyan az mobilon, mint asztali gépen, de az elrendezés más, az számít?" – így szólt a kérdés.

Gary Illyés válasza: "Egy oldal struktúrája befolyásolja a rangsorolást." Majd hozzátette, hogy a fő tartalom a leglényegesebb dolog, ha módosul a mobilon a tartalom elrendezése, akkor másképp fogsz rangsorolódni is. Ha például a tartalmadat a láblécbe rakod, nem fogsz jó helyezést elérni. Ügyelj arra, hogy az a tartalom, amire jó helyezést szeretnél elérni ugyan ott maradjon, vagy kerüljön feljebb az oldalon belül.

2. A szakértelem, a megbízhatóság és a tekintélyesség hármassága

Nyilván tisztában vagy a Google nagy hármasságával az E-A-T-vel (lásd fenn). A kérdés arra vonatkozott, hogy a Google hogyan állapítja meg, hogy egy adott émában mely weboldal felel meg a szakértelem, vagy a megbízhatóság elvének.

Gary Illyés így válaszolt: "Az EAT-t elsősorban az alapján határozzuk meg, hogy az oldalad kap-e linket vagy említést más tekintélyes oldalakról. Ha a Washington Post megemlít téged az jó."

3. A Google szereti a strukturált adatokat

Gary Illyés arról is beszélt, hogy: "A Google szereti a strukturált adatokat" és sok helyen használja azokat. A képeknél, a recepteknél, az éttermeknél, és a jövőben sok más új dologra is kiterjeszt majd ezek használatát. Elmondta azt is, hogy amúltban volt olyan, hogy a Google kért valami pluszt a tartalomszolgáltatóktól, majd azt a dolgot később nem használta. A strukturált adatoknál ez nem fog előfordulni.

További tippek:

Honnan tudod, hogy él a mobil index az oldaladon?

Az új Search Console

Ne aggódja a meta leírás miatt

Tömeges váltás a mobil indexre

Nem szabad, hogy gond legyen a HTTPS váltással

Helyes nyelvi beállítások

Eredeti, teljes cikk itt elérhető itt