Így legyen jó KKV web stratégiája! - Hogyan létezzen cégünk a weben?


Így legyen jó KKV web stratégiája! - Hogyan létezzen cégünk a weben?

Mi az a web stratégia? Mi kell egy kis- és középvállalkozás teljes online jelenlétéhez? Mik alkotják és hogyan kezdjünk hozzá cégünk hatékony webes létéhez?

A következő időszakban egy cikksorozat révén vesszük át azt, hogy egy mai kis -és középvállalkozás hogyan állítsa össze a web stratégiáját. Alapoktól, mindenki számára érthető módon vizsgáljuk meg azokat a legfontosabb elemeket, melyek egy cég hatékony és teljes online jelenlétét alkotják.

Ahhoz, hogy elkezdhessük a tanulást és a munkát, először pár alapfogalmat kell tisztáznunk. Ha már ezt a blogot olvassa, vélhetően tisztában van azzal, hogy egy cég weboldala az egyik legfontosabb bevételi forrása lehet. Itt szerezhet ügyfeleket, találhat érdeklődőket, építhet listákat, adhat ingyen próbaverziókat és itt léphet kapcsolatba az ügyfeleivel.

Régebben a weboldalakra mindenki csak brand, azaz a márkaépítés aspektusából tekintett, azonban 2014-ben egy nagyon jól tagolható és felépíthető, szisztematikusan működő értékesítési folyamatot lehet, sőt kell felépíteni a honlapunkon.

Mi az a web stratégia?

A teljes online jelenlétünk, azaz a web stratégiai piramis. Ennek elemein végighaladva, következetesen gondolkodva egy jól működő bevételi forrást, vagy érdeklődő generátort alakíthatunk ki. Nézzük meg, hogy mik alkotják ennek a piramisnak az elemeit, mivel fogunk foglalkozni a következő cikkekben?

Content - tartalom/üzleti modell
Usability - weboldal és használhatóság/céloptimalizálás, KPI számok
SEO - keresőoptimalizálás
Social Media - közösségi marketing
PPC - Kattintás alapú hirdetések

Az eredeti cikk itt olvasható

Profi honlapkészítőt keres? Ne keressen tovább, jó helyen jár!

Kitaláljuk és elkészítjük az Ön igényeire szabott honlapot, legyen szó egy céges bemutatkozó oldalról vagy webáruházról, vállalati portálról.

Válassza cégünket, ha:
  • - vállalkozásának fontos a színvonalas internetes megjelenés,
  • - új honlapra vagy webáruházra van szüksége (elégedetlen honlapjával),
  • - weboldala nincs jó helyen a Google találatai között.