PPC kampányok - Facebook, Google Ads kampány

PPC kampányok - Facebook, Google Ads hirdetések kezelése

A keresőmarketing az online marketing egyik stratégiai megoldása. Egy jól megtervezett keresőmarketing kampány (pl. PPC hirdetésekkel) segít problémái megoldásában!
Fizetett, kattintás alapú hirdetésekkel a potenciális ügyfelei könnyen megtalálják vállalkozását az interneten (pl. Google Ads).

Milyen lehetőségei vannak?


Ma a banner alapú reklámok jelentős része már nem talál célba, a netezők megszokták a hirdetéseket. Jó eredménynek számít, ha a megjelenő bannerek 0,5 - 1 százalékára rákattintanak (10.000 megjelenésből 100 kattintás), de az átlag érték 0,1 - 0,2 százalék.
A banner alapú reklámok alacsony hatásfoka is szerepet játszott a PPC alapú hirdetési forma elterjedésében..

Mit jelent a PPC (pay-per-click)?


Adwords kampány A hirdetés alapját a (PPC) Pay Per Click alapú fizetés képezi. Nem a megjelenések után fizet a hirdető (mint egy hagyományos banner alapú kampánynál), hanem csak azon látogatók után, akik rákattintanak a hirdetésre és megnézik honlapot. Minél jobb kattintási arányt érünk el, annál kevesebb pénzbe kerül elérni egy lehetséges vevőt.

A hirdetések az általunk megadott kulcsszavakra való keresés során jelennek meg a Google találati listája felett vagy tőle jobbra (szponzorált linkek).

A Google Ads hirdetési kampány árai nem fixek, egy-egy kulcsszó árát befolyásolja a piaci verseny és a hirdetés relevanciája.
Népszerű témában (pl. utazás, ingatlan) sokkal nehezebb a fizetett hirdetésekbe bekerülni, mert nagy a verseny, aminek következtében a népszerű kulcsszavak ára magasabb.

Hirdesse cégét a Google oldalain!


A hazai internetező közönséget legkönnyebben a Google Ads és az Etarget szolgáltatásával érhetjük el.

A Google Ads segítségével a Google keresőjében és hirdetési hálózatán, az Etarget segítségével több száz magyar portálon, weboldalon (A Startlap, Origó, Index, Wiw, MyVip, Blikk.hu, Lap.hu oldalakon, FigyelőNet, WellnessCafe, stb.) hirdethetünk. Ön csak akkor fizet, ha valaki a hirdetésre kattintva megnézi a honlapját.

Egy kis segítség: Hogyan működik a Google Ads?

A fizetett hirdetések (a Google "szponzorált linkek"-nek nevezi) általában szöveg alapúak, de lehetőség van logó és bannerek megjelenítésére is. A hirdetések megjelenése célzott (előre kiválasztott kulcsszavak alapján), csak azokra a keresett kulcsszavakra jelennek meg, amit beállítottunk.

Vállaljuk a Google Ads kampány és Etarget kattintás alapú kampány tervezését, teljes körű menedzselését.

Mostanában egyre többen kérdezik, hogy pontosan mi is az a remarketing. Itt megtudhatja Ön is: remarketing jelentése

Hirdetne a Facebookon vagy Google Adsben?

Keresőmarketing szolgáltatásaink:


Megtervezzük és megszervezzük online kampányát, segítségünkkel költség hatékonyan hirdethet az interneten. Itt felveheti velünk a kapcsolatot. Kérje ajánlatunkat!

Összefoglalva

A keresőmarketing és a keresőoptimalizálás egymást jól kiegészítő marketing tevékenységek.

Keresőoptimalizálás: 5-10 kulcsszóra minél előkelőbb helyen jelen lenni a keresőkben. Ez biztosítja, hogy aki célzottan keres a szolgáltatásra, termékre megtalálja az Ön vállalkozását.

Keresőmarketing: rövid- vagy hosszabb idejű (pár nap, hét vagy hónap) megjelenés, egy-egy akcióhoz, újdonsághoz kapcsolódó hirdetés. Sok kulcsszó használható, nem feltétlen csak a termékhez, szolgáltatáshoz kapcsolódóak.
Így azok a netezők is elérhetőek, akik még nem tudják, hogy nekik is szükségük lehet az adott termékre vagy szolgáltatásra.
Ön a honlap használatával automatikusan hozzájárul a cookie-k használatához.
X