Remarketing jelentése


Remarketing jelentése

A remarketing segítségével elérheti azokat a személyeket - hirdetéseket jeleníthet meg azoknak - akik korábban felkeresték honlapját.

A remarketing az érdeklődésen alapuló hirdetés egyik funkciója, amellyel az érdeklődő személyeknek a megfelelő üzenetet jelenítheti meg.
Még ha a személyek vásárlás nélkül is hagyják el webhelyét, a remarketing révén elérheti ezeket a potenciális vásárlókat, miközben másik webhelyeken böngésznek, és megjeleníthet számukra egy vonzó üzenetet vagy ajánlatot, amely arra ösztönzi őket, hogy visszatérjenek webhelyére, és fejezzék is be a vásárlási folyamatot.

Remarketinglehetőségek a Google rendszerében:

Hagyományos remarketing: Hirdetések megjelenítése a korábbi látogatóknak, miközben a Display Hálózat webhelyein böngésznek és a Display Hálózat alkalmazásait használják.

Dinamikus remarketing: Dinamikus hirdetések megjelenítése a korábbi látogatóknak, miközben a Display Hálózat webhelyein böngésznek és a Display Hálózat alkalmazásait használják. A dinamikus hirdetésekben olyan termékek és szolgáltatások jelennek meg, amelyeket a látogatók korábban megtekintettek a webhelyén.

Remarketing mobilalkalmazásokhoz: Hirdetések megjelenítése azoknak az embereknek, akik használták a mobilalkalmazását vagy mobilwebhelyét, miközben más mobilalkalmazásokat használnak vagy más mobilwebhelyeken böngésznek.

Remarketinglisták a keresési hirdetésekhez: Hirdetések megjelenítése a webhelye korábbi látogatóinak, miközben további kereséseket végeznek az őket érdeklő termékre a Google oldalain, miután távoztak a webhelyéről.

Videoremarketing: Hirdetések megjelenítése azoknak az embereknek, akik megtekintették a videóit vagy a YouTube-csatornáját, miközben a YouTube-ot használják, illetve a Display Hálózat videói, webhelyei és alkalmazásai között böngésznek

Legyen a célja akár az értékesítés vagy a regisztrációk számának növelése, akár márkanépszerűsítés, a remarketing minden hirdetési kampány stratégiai fontosságú összetevője lehet. A remarketing a hirdetők valamennyi fajtájánál növelheti a befektetésarányos megtérülést (ROI-t).

(Forrás: adwords súgó)