Mit kínál egy jó vállalati honlap a látogatóknak?


Mit kínál egy jó vállalati honlap a látogatóknak?

Profi és hatékon honlapot szeretne?

Az Ön honlapja tudja ezeket?
  • arra a keresőszóra "válaszol", amit a legtöbben keresnek
  • hasznos és minőségi tartalmat nyújt a látogatóknak
  • lényegretörő és egyszerű (nincs telezsúfolva, könnyű kezelni, egyszerű menü)
  • keresőbarát, nincs benne sok fölösleges animáció, mozgó zászló, idegesító hangok
  • sok másik oldal mutat az Ön oldalára (minden ilyen ún. linket a keresők egy szavazatnak értékelnek)
  • összhang a grafikai megjelenés és tartalom között
  • rendszeresen kerül fel rá újdonság, pl cikkek a tevékenységével kapcsolatban

Ha nem, akkor érdemes tovább olvasnia!

Célunk, hogy betekintést nyerjenek miért is fontos egy jó honlap elkészítése, hogyan illeszthető be egy vállalkozás marketing stratégiájába.

Miért jó, ha az Interneten megtalálhatóak a vállalati információk?

Gyorsan és költség hatékonyan juttatja információhoz az érdeklődőket, leendő ügyfeleit. Az információ szolgáltatás költsége alacsonyabb, mint a hagyományos csatornákon (pl. árjegyzékünket folyamatosan frissíthetjük a honlapon nyomdai költségek nélkül, nincs postai díj).

1. Miért van szükség egy jó vállalati honlapra?
2. A design szerepe avagy milyen legyen a honlap?
3. A hatékony vállalati site, honlap kialakítása
4. Milyen internetes megjelenésre lehet Cégének szüksége?
5. Mit kínál egy jó honlap a látogatóknak?
6. A honlap ismertté tételének eszközei
7. A látogatók megtartásának eszközei

Miért van szükség egy jó vállalati honlapra?

Az Internet ma már a különböző médiák sorába illeszthető be, az informatika helyett egyre inkább a marketing veszi át az irányító szerepet. A sikeres online kommunikációhoz ma már 3 fő dolog szükséges: designer, kommunikációs- és IT szakember.
Az Internet lehetőséget ad kétirányú kapcsolatteremtésre: a szolgáltatások és a fogyasztás formájában megjelenő igény között.

Az Interneten az információkat hordozó médiát honlapnak hívják. A honlap nem csak reklám lehet, hanem a vállalat virtuális megjelenése: kommunkáció az ügyfelek felé, áruház, segítség nyújtás, stb.

A honlapok hatásossága abszolút mértékben mérhető. Lehetőség van számláló elhelyezésére, amely nyilvántartja a honlap látogatóinak számát. Ezzel lehetőséget adva arra, hogy a látogatókról információkat szerezzünk, anélkül, hogy a látogatókat külön megkérdeznénk.

A design szerepe avagy milyen legyen a honlap?

Az Interneten való megjelenés pillanatától kezdve, felmerül egy kérdés:
Befolyásolja honlapunk megjelenése a látogatók rólunk alkotott véleményét?
A válasz egyértelműen igen!
A könnyű kezelhetőség és a honlapon található tartalmi információk mellett fontos szempont a honlap megjelenése is. Tehát egy vállalat online megjelenésének a kialakításánál a honlap által hordozott információs tartalom mellett nagy hangsúly kell fektetni a designra is. Egy rosszul felépített, elavult vizuális elemeket tartalmazó, rosszul kinéző honlap inkább elriasztja a látogatókat, semmint, hogy eredeti célját elérje. A honlap tervezésénél figyelembe kell venni a Megrendelő már meglévő arculatát, ahhoz igazodva kell kialakítani a webes megjelenést. A honlap ne olyan legyen, mint a cég nyomtatott anyagai (hirdetések, brosúrák), mert a web egy újabb és más minőségű média. Az Alexgraphics Interactive fiatal szakemberekből álló csapata a modern technikai lehetőségeket kihasználva segíti ügyfeleit abban, hogy az Interneten is hiteles, a vállalat professzionalizmusát tükröző arculattal legyenek jelen.

A hatékony vállalati site, honlap kialakítása

Egy-egy honlap elkészítésének megkezdése előtt célunk a projekt minél pontosabb megfogalmazása az ügyféllel együttműködve:
  • az aktuális vállalati honlap elemzése
  • a vállalathoz illeszkedő interaktív alkalmazások tervezése
  • az új honlap arculati irányelveinek, struktúrájának kidolgozása
  • jövőbeli lehetséges továbbfejlesztések tervezése
  • konkurencia elemzés
  • online marketing stratégia kialakítása
  • kommunikációs tanácsadás
  • kereső optimalizálás
  • regisztráció keresőkben, online katalógusokban, szakportálokon

Egy honlap tervezésének és megvalósításának fontosabb lépései:
  • igényfelmérés, online stratégiai, kommunikációs, technológiai tanácsadás
  • architektúra tervezése, rendszerterv, design elkészítése
  • design és rendszerterv átadása
  • statikus oldalak, programozási feladatok elkészítése (adatbázis műveletek, szerkesztőségi rendszer fejlesztése)
  • az oldal végső összeállítása
  • tesztelés
  • rendszer átadása
  • folyamatos üzemeletetés, karbantartás, frissítés

Milyen internetes megjelenésre lehet Cégének szüksége?

  • cégismertető honlap
  • micro site
  • brand site
  • promóciós honlap
  • vállalati portál
  • webshop / online áruház
  • landing page

Mit kínál egy jó honlap a látogatóknak?

  • tájékoztatás, ismertető a vállalat tevékenységéről
  • viszonteladók, ügyfelek támogatása
  • piac tájékoztatása az aktuális információkról
  • sajtókapcsolatok kezelése
  • online ügyfélszolgálati segítség
  • értékesítés

A honlap ismertté tételének eszközei

Önmagában az, hogy van honlapunk még nem jelenti azt, hogy a honlapot meg is találják az internetezők.
Ezért szükséges a honlap népszerűsítése!
A honlap webcímét minden nyomtatott anyagon (névjegykártya, szórólap, stb.) feltüntessük.
Szükséges a honlap megjelenítése az internetezők körében már ismert honlapokon, portálokon (pl. Startlap, Origó és Index katalógusai).

További lehetőségek:
  • banneres hirdetések
  • kereső optimalizálás
  • promóció / márkaépítés
  • online közösség kialakítása hírlevél segítségével
  • PR cikkek megjelentetése

A látogatók megtartásának eszközei

Egy honlap esetében fontosak a naprakész, folyamatosan frissülő információk, a látogatóknak legyen miért visszatérniük!
Tegyük közzé a legújabb híreinket, termékeit, a látogatók számára is fontos értékeléseket, tanulmányokat!
Leendő ügyfeleinket meg kell nyerni: beszéltetni kell! Érezze hogy mi kíváncsiak vagyunk rá, hallani akarjuk kérdéseit, gondjait. A kulcsszó: interaktivitás!
Erre egyik legjobb hely egy blog, vendégkönyv vagy fórum létrehozása.

A vállalati weboldal akkor felel meg küldetésének, ha kiaknázza az online médiában rejlő kétirányú kommunikáció lehetőségeit. A honlap így nemcsak a külvilág felé közöl információkat, hanem piackutató eszköz is!

Profi és hatékony honlapot/webáruházat szeretne?



www.alexgraphics.hu  •  +36 30 854 5662
 
Alexgraphics - Vállalkozások, KKV-k honlapkészítő specialistája!