E-mail küldésTelefon: 36 30 854 5662

Mitől lesz jobban működő a webáruháza?

 
 
Néhány tipp, hogy a látogatók vásároljanak is webáruházában, ne csak nézelődjenek!



1. Webáruháza legyen keresőoptimalizált!
Itt bövebben olvashat a keresőoptimalizálás módszereiről
2. Termék kategóriákat alakítsuk ki a vásárlóink fejével gondolkodva!
Próbáljunk belegondolni mi hogyan keresnénk egy-egy terméket. Ha lehetőségünk van kérdezzünk meg másokat is (barátok, családtagok), hogy ők hogyan osztanák el a termékeket. Próbáljuk meg maximum 2-3 szintben elhelyezni az összes termék kategóriát.
3. Slágertermékeit helyezze előre, akár a nyitóoldalra is!
Egy webáruház hátránya hogy elég kicsi a kirakat. Ezért a főoldalra célszerű a várhatóan legnépszerűbb termékeket kirakni
4. Termékjellemzők, minél jobb minőségű fotók
Írjon minél pontosabb leírást a termékekről, legyen érthető a látogatók és a Google számára is. Készítsen minőségi tartalmat! Kérjen visszajelzéseket! Kommunikáljuk a termékelőnyöket, mire jók ezek a termékek? Adjon tippeket látogatóinak!
5. Gyors és hatékony vevőszolgálat
Mindenki szeret egyértelműen tájékoztatni, hogy hol és milyen módon kapja meg a terméket. Helyezze el az oldal jól látható részeire az ügyfélszolgálati telefonszámát és e-mail címet!
6. Egyértelműen tüntesse fel az árakat, a szállítási költségeket és szállításhoz szükséges időtartamot!

7. A látvány mindig is fontos, hasson az érzelmekre!

8. Ma már elvárás, hogy a webáruház legyen mobil- és tablet barát.
Készüljön fel az új igényekre és trendekre, egyre többen interneteznek mobilon. Egy mobilra optimalizált honlap/webshop alkalmazkodik a kijelző méretéhez (pl. keskeny, egy oszlopos elrendezés) és tökéletesen alkalmas érintőképernyővel való használatra.
9. És ami az egyik legfontosabb: marketing, marketing, marketing!
Használja ki a keresőmarketing lehetőségeit!