Online marketing blog, online marketing ötletek

Online marketing blog

 
 

Google rangsorolási tényezők 2015

A Google rangsorolási tényezők táblázata fontossági sorrendben felsorolja a rangsorolási tényezőket. A táblázatban megtalálhatók az on-site és off-site elemek is. Azon paraméterek, amelyek leginkább számítanak abban, hogy egyes kulcsszavakra minél előrébb kerüljön honlapja a Google találati listájában.

Megéri profi honlapot és jó tartalmat készíteni!

Nem fűtési szezonban is 1200 kattintás a Google-ből, fizetett reklámok nélkül. A Gázbazár Bt. budapesti üzletének megérte egy jó honlapot készíteni.

Az internet hajtja a médiafogyasztást

Átlagosan napi 8 óránál is többet töltenek majd a Föld lakói médiafogyasztással. Az elmúlt 5 év során a világhálón töltött idő csaknem megkétszereződött - a ZenithOptimedia becslése alapján

Szakember írja a céges blogunkat?

A cégvezetől értik és szükségesnek tartják a tartalommarketinget, de nekik nincs rá idejük, alkalmazottaik között pedig nincs olyan, akinek a képességei megfelelnének a feladathoz.

A jó marketing terv 5 lépése

Egy céget megalapítani, egy remek terméket vagy szolgáltatást kitalálni és beindítani izgalmas dolog. De ne feledkezzünk meg a következő, legalább ilyen izgalmas lépésről sem - tudatnunk kell létezésünk tényét mindazokkal, akiknek szükségük lehet ránk.

Melyik hírlevélküldő rendszert válasszuk?

A megfelelő hírlevélküldő szoftver kiválasztása központi kérdés, hiszen alapjaiban határozza meg az e-mail marketing kampány sikerét. A MailEngine szakértőinek segítségével összegyűjtöttük, hogy miket kell figyelembe venni a rendszer kiválasztásakor.

Ötletek online hirdető vállalkozóknak

Mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál?

Ellenőrizze, hogy honlapja mobilbarát-e a Google szerint!

2015. április 21-től a Google a mobilbarát jelleget is a rangsorolás egyik fontos jellemzőjeként fogja felhasználni.

Változik a Google keresési algoritmusa

A Google hivatalos oldalán jelentette be, hogy 2015. április 21-től változik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát honlapok.

KKV online marketing: mire van szüksége 2015-ben?

Ebben az írásban próbálom összefoglalni mely online marketing eszközökre lehet szüksége egy kisvállalkozásnak, KKV-nak. Persze ezek csak akkor lesznek hasznosak, ha piacképes a cég terméke, szolgáltatása és megvan a célpiac, ahol profitot termelve működhet a vállalkozás. 

Mire jó a landing page?

A landing page általában egy olyan érkezési oldal, amely közvetlenül nem érhető el a menürendszerből.
Ha online kampányt futtatunk (Google AdWords, Etarget, stb.) akkor nem a legjobb megoldás honlapunk nyitóoldalára irányítani a látogatókat. Miért?

Pozícionálás (a piacszegmentáció folyamata)

"A pozícionálás nem a termékre irányul, hanem az emberek emlékezetére. A terméket kell az emberek emlékezetébe elhelyezni."
(Ries, Trout, 1986)