Online marketing blog, online marketing ötletek

Online marketing blog

 
 

Változik a Google keresési algoritmusa

A Google hivatalos oldalán jelentette be, hogy 2015. április 21-től változik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát honlapok.

Pécsi Ferenc: Honlap vagy LinkedIn oldal

A LinkedIn egyre erősebb tartalmi platform, ahol a cégeknek is jelen kell lenniük. Egyesek már arról sustorognak, hogy a LinkedIn oldal feleslegessé teszi a saját webhelyet. Ne dőlj be nekik! – Pécsi Ferenc LinkedIn szakértő írása.

KKV online marketing: mire van szüksége 2015-ben?

Ebben az írásban próbálom összefoglalni mely online marketing eszközökre lehet szüksége egy kisvállalkozásnak, KKV-nak. Persze ezek csak akkor lesznek hasznosak, ha piacképes a cég terméke, szolgáltatása és megvan a célpiac, ahol profitot termelve működhet a vállalkozás. 

Mi a remarketing jelentése?

Mostanában egyre többen kérdezik, hogy pontosan mi is az a remarketing. Itt megtudhatja Ön is!

Újra változik a Facebook algoritmusa

Az új változtatással a Facebook hamarosan felülbírálhatja a márkák bizonyos bejegyzéseit, amiket már túl reklámszerűnek érez.

2014 legjobb ingyenes netes appjai

2014 legjobb ingyenes netes appjai

2014 legjobb e-mail marketing kampányai

Nagyon jó összeállítás, design ötletek, hírlevél optimalizálás. Érdemes megnézni!

Honlapnál is fontos a biztonságos jelszó

2014 legrosszabb jelszavai. 2013-hoz képest nem sokat változott a helyzet: az emberek jelentős része még mindig nem elég körültekintő. Jelszavakat sok helyen használunk: e-mailhez, tárhelyhez, honlap admin felületéhez. Érdemes jól megválasztani, mert különben könnyen feltörhetik e-mail fiókunkat, tárhelyünket.

Facebook kereső posztok szerint

A Facebook mobilalkalmazásában és asztali verziójában egy új keresőfunkciót tett elérhetővé. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók már posztokra is rákereshetnek mobileszközeikkel vagy a számítógépen. Először az amerikai userek élvezhetik az újítást.

Így optimalizáljuk weboldalunkat

A felhasználók számára készüljön a tartalom és ne csak a keresőmotoroknak. A jó minőségű tartalomra mások is felfigyelnek, és a saját weboldalukon fognak hivatkozni egy-egy linkkel.

Így legyen jó KKV web stratégiája!

Mi az a web stratégia? Mi kell egy kis- és középvállalkozás teljes online jelenlétéhez? Mik alkotják és hogyan kezdjünk hozzá cégünk hatékony webes létéhez?

Helyettesítheti-e a céges LinkedIn oldal a vállalati honlapot?

A LinkedIn egyre erősebb tartalmi platform, ahol a céges jelenlét is egyre nagyobb szerephez jut. Érthető, hogy egyesek már arról sustorognak, hogy a LinkedIn oldal feleslegessé teszi a saját webhelyet. Ne dőlj be nekik!

Egyre többet vásárolunk webshopokban

Jónak mondható kiskereskedelmi adatok jellemzik az elmúlt három hónap kiskereskedelmi adatait, különösen az online értékesítés területén mértek kimagasló adatokat. A jövőbeni kilátások még a legutóbbi adatokat is felülmúlják, tíz kereskedőből kilenc rendkívüli bevételnövekedésre számít a következő negyedévre.

7 ütős címsor ami működni fog a reklámodban

Az ütős címsor legfontosabb szerepe, hogy felkeltse at érdeklődést és rávegye a (leendő) vevőt a teljes reklám elolvasására. Úgy, mint pl. a nyomtatott sajtóban a cikkek címsora. A címsor szerepe a reklámszöveg eladása, nem veszi rá az olvasót az azonnali megrendelésre, még nem akar eladni.

Top 10 honlap hiba, amit érdemes elkerülni!

Ugye Ön sem akar ilyen hibákat honlapján?

Google keresőoptimalizálás tippek, trükkök

Ahhoz hogy oldalunk előkelő helyen jelenjen meg a keresők találati listájában, "kereső-optimalizálást", vagy divatos nevén kereső-marketinget kell alkalmaznunk. Ahhoz, hogy weboldalunk lapjai sokszor, megfelelő helyen, és "észrevehető" módon jelenjenek meg, a következő dolgokat szükséges figyelembe venni.

Kevés mikro-, kis- és középvállalkozás (KKV) árul weben

Az online kereskedelem töretlen élénkülése ellenére mindössze a hazai kkv-k 16%-a rendelkezik webáruházzal, pedig az online értékesítési csatorna bevezetése révén akár meg is sokszorozódhat a vállalat bevétele.

Google 2012: legtöbbet keresett kifejezések

A Való Világ, az olimpia, a Megasztár és a bérkalkulátor vezeti a Google idei magyar keresési toplistáit. Az évente nyilvánosságra hozott, népszerű kereséseket összesítő listákból kiderül, hogy kik és mik keltették fel leginkább az ország érdeklődését, hogy milyen ügyek, botrányok, és mindennapi problémák foglalkoztatták leginkább Magyarországot 2012-ben.

Reklámozás Facebookon: a reklámok hatékonyságát bizonygatja a Facebook

A közösségi hálózat tovább folytatja a ComScore kutatásaira támaszkodva a hirdetők meggyőzését arról, hogy milyen erős hatással van a vásárlási szokásokra a Facebookon való kommunikáció.

Hogyan tegye jobbá webáruházát?

Jól működő webáruházat szeretne? Mitől lesz több vásárláó weboldalán?

A hazai cégek felének sincs honlapja

A Google kutatási adatai szerint a hazai kisvállalkozásoknak kevesebb mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százaléka egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.

Egyre több az idős magyar internetező

Közel 4,5 millióan netezünk Magyarországon – derült ki az NRC piackutató friss felméréséből. A fiatalok körében szinte már nincs hová nőnie a penetrációnak, de egyre több idős ember csatlakozik a világhálóhoz.

Keresőbarát URL készítése egyszerűen

Ha fontos honlapunk jó helyezése a keresőkben, hangsúlyt fektetünk a keresőoptimalizálásra, akkor jó ha az URL címeink beszédesek. Így a keresőrobot tudja, hogy milyen tartalomra számíthat az adott linken.

Mit rejt a Facebook új mérőszáma?

Bizonyára már sokan értesültetek róla, hogy a Facebook egy új mérőszámot vezetett be, amely nyilvánosan is megjelenik az oldal rajongóinak száma alatt.

2011. június 1-től várólista nélkül regisztálhatók a .hu domainek

Mostanáig egy .hu domain bejegyzését papíron dokumentálva kellett kérvényezni, a technikai ellenőrzés után pedig az ISZT saját szabályai szerint is elbírálta az igénylést.

Online hírlevelek: hatékony elérést biztosítanak az e-mail alapú marketingeszközök

Bár az e-mailezők 56 százaléka naponta jellemzően minimum három elektronikus reklámlevelet kap, a jó tárgyválasztás és a névre szóló címzés növelik az olvasási hajlandóságot.

Közösségi oldalak használata Magyarországon

A 18-64 éves, legalább egy közösségi oldalon jelen lévő internetezők több mint fele már napi szinten használja az ilyen jellegű oldalak egyikét. Az iWiW-en és a Facebookon a nők, míg a Myspace-en és a Twitteren a férfiak aktívabbak.

Webáruházak ügyfélkommunikációja

Hazai webáruházakat, webshoppal rendelkező vállalkozásokat kérdezett meg a Kontaktia meg arról, hogyan kommunikálnak ügyfeleikkel.

Csökkent a világ levélszemét-forgalma

Az utóbbi hónapokban hirtelen csökkenés tapasztalható a világ levélszemét-forgalmában - állítják szakemberek, akik szerint az augusztusban mért napi 200 milliárd kéretlen üzenethez képest decemberben mindössze 50 milliárd spamet kézbesítettek.

Keresőmarketing szakmai szótár JabJab-tól

Hasznos keresőmarketing szakszavak egy csokorban.

Négy éven belül az internet átveszi a vezető szerepet

Történelmi trónfosztás: lenyomja az internet a tévét hazánkban.

Google büntetés ellenőrzése

Ezzel az eszközzel ellenőrizheti, hogy a Google bünteti-e a megadott domain nevet.

Vállalatok a Facebookon

A szervezetek háromnegyede már használja a közösségi oldalakat, de csak a cégek töredéke szabályozza formálisan a közösségi eszközök üzleti használatát.

Karácsonyi üdvözlő szövegek angolul, németül és franciául is


Valós idejű keresés a Google-al

Nem sokkal a személyre szabott keresést követően egy újabb izgalmas keresőfunkciót mutatott be a Google.

Bing keresőoptimalizálás /SEO/ tippek

Hatékony tippek jobb helyezések elérésére a Microsoft Bing keresőjében.

Az interneten keresünk információt a vásárláshoz

A Google megbízásából a TNS Infratest által készített jelentésből kiderül, hogy a hazai felhasználók számára egy-egy vásárlási döntés előtt a legtöbb esetben a világháló jelenti az elsődleges információforrást, amelyhez jellemzően internetes keresőket hívnak segítségül. A magyar lakosság legnagyobb arányban a műszaki termékekről és utazással kapcsolatos szolgáltatásokról szóló információkat szerzi be az internetről.

Internet a hazai háztartásokban

Dinamikusan nőtt az internet-előfizetéssel rendelkező háztartások száma 2008-ban, a penetrációs mutató 2006-ról 2007-re egyetlen év leforgása alatt mintegy 7 százalékkal emelkedett, majd egy újabb év alatt további 9 százalékkal bővült.

Etarget újdonság: ingyen illusztráció a szöveges hirdetésekhez

Az Etarget bevezette az ingyenes illusztrációkat a szöveges hirdetésekhez. Független mérések szerint az Etarget szöveges hirdetéseket havonta 3,5 millió magyar látja.

Válságkalauz.hu - válság kezelés magyar módra

Nem tartom rossz elgondolásnak egy olyan honlap létrehozását, amely egy kiindulási alapot nyújt a bajba jutott magánszemélyeknek vállalkozásoknak.
A honlap bevezetőjében is említik, hogy ez alapvetően egy linkgyűjtemény, ahol egy csokorba gyűjtötték a hasznos információkat.

Honlap tervezés hatékonyan - Hogyan tervezzünk jó honlapot?

Mostanában sokat hallani arról, hogy gondos tervezéssel időt és pénzt lehet megtakarítani. Használhatunk különböző ingyenes és megvásárolható programokat (MS Visio, MS Project, UML Pad, stb.), de ne feledjük, hogy a legnyilvánvalóbb és sokszor a legegyszerűbb a toll és papír használata.

Ingyen honlap? Honlapkészítés olcsón, honlapkészítés ingyen?

Olcsó húsnak híg a leve - tartja a közmondás. Ez általában a honlapkészítés területén is igaz. Vonzó ajánlat lehet 10.000-20.000 Forintért egy új honlap, de érdemes átgondolni mit is kapunk ezért a pénzért. Általában egy nem túl átgondolt, nem optimalizált, gyakran egy sablon alapján készített egyszerű sablon honlapot.

5 tipp a hatékony keresőmarketinghez

A keresőhirdetések, PPC hirdetések ideális esetben rendkívül jó ár/értékkel bírnak, ezen kívül kattintás alapú elszámolás jellemzi őket, tehát a hirdető vállalkozás csak azok után az érdeklődők után fizet, akiket konkrétan az adott termékről vagy szolgáltatásról akarnak megtudni valamit.

Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing

Sokan nincsenek is tisztában a keresőmarketing, illetve keresőoptimalizálási tevékenység közti különbséggel.

Szüksége van honlapjának keresőoptimalizálásra?

  • A nyitólapon csak felesleges intro, kép vagy logó szerepel érdemi információk, kulcsszavak nélkül.
  • META tag-ek és TITLE mező nincs kitöltve az oldalhoz tartozó tartalommal.
  • A honlap Főoldala felugró, új ablakban (pop-up) jelenik meg.

Mitől indul be az üzlet?

Van kilenc tulajdonság, amivel a világ összes gerillája rendelkezik. Memorizálja és használj ezeket, és a siker nem marad el.

Mire jó a landing page?

A landing page általában egy olyan érkezési oldal, amely közvetlenül nem érhető el a menürendszerből.
Ha online kampányt futtatunk (Google AdWords, Etarget, stb.) akkor nem a legjobb megoldás honlapunk nyitóoldalára irányítani a látogatókat. Miért?

Pozícionálás (a piacszegmentáció folyamata)

"A pozícionálás nem a termékre irányul, hanem az emberek emlékezetére. A terméket kell az emberek emlékezetébe elhelyezni."
(Ries, Trout, 1986)

Hogyan működik a Google AdWords?

A fizetett hirdetések (a Google "szponzorált linkek"-nek nevezi) általában szöveg alapúak, de lehetőség van logó és bannerek megjelenítésére is.
A hirdetések megjelenése célzott (előre kiválasztott kulcsszavak alapján), csak azokra a keresett kulcsszavakra jelennek meg, amit beállítottunk.

Mi az e-mail marketing?

Egy jól elkészített honlap, piacot szerezz Önnek és növeli ügyfelei számát. Az e-mail marketing segítségével ezt a számot még tovább növelheti.
Az akciókról, újdonságokról rendszeresen értesítheti ügyfeleit, és mindenkit aki feliratkozik az Ön hírlevelére. Tovább »
További cikkek:

25 módszer új ügyfelek szerzéséhez

Ajánlások honlapok akadálymentesítésére

30 külföldi TOP linkkatalógus jó Google Pagerank értékkel, visszamutató link nélkül

Top 7 vírusmarketing videó

7 ok, amiért sikertelen lehet a céges honlapja

Milyen kritériumok alapján rangsorol a Google?

Hogyan kerülhetünk a Google-ban vezető pozícióba?

Mit kínál egy jó vállalati honlap a látogatóknak?

Miért van honlapunk, ha nem tudjuk mire használjuk?