Weboldal készítés Debrecen

Honlap készítés vállalkozásának, rövid határidővel


Honlapkészítés Székesfehérvár Honlapkészítés Székesfehérvár Honlapkészítés Székesfehérvár

Honlapkészítés Székesfehérvár Honlapkészítés Székesfehérvár
A modern üzleti világban egy hatékony és lenyűgöző weboldal nélkülözhetetlen az online jelenlét kialakításához és a sikeres üzleti eredmények eléréséhez.

A honlapkészítés során könnyen kezelhető, felhasználó- és Google barát honlapokat készítünk. Honlapjainkat extra költség nélkül egy alap keresőoptimalizálással adjuk át, így jobb eredményt érnek el a keresőkben.

Weboldal készítés

Mindössze néhány másodperce van meggyőzni a honlapjára érkező látogatókat!

Ha egy honlap jól néz ki és könnyen használható, akkor a weben böngészők könnyebben döntenek úgy, hogy Öntől rendelik meg az adott terméket/szolgáltatást.

Teljes szolgáltatást nyújtunk a tervezéstől a honlap karbantartásáig: Forduljon hozzánk bizalommal, ha:


Egy jó honlap elkészítése nem a távolságon múlik, sikeres honlapokat készítettünk ügyefeleinknek nemcsak Magyarországra, hanem külföldre is.

Telefon: +36 30 854-5662
E-mail:

Alexgraphics

Honlapkészítés Debrecen: honlap tervezés hatékonyan


Átgondolt tervezéssel sok idegeskedést megspórolhatunk a honlapkészítés folyamata során. Megtervezni a honlap felépítését legyen a honlapkészítés egyik első lépése. Nincs két teljesen azonos honlap, nincsenek kőbe vésett szabályok, de le lehet írni a folyamatot, ahogyan elkészíthetünk egy jó honlapot.

» Tűzzünk ki elérhető, reális célokat!

Fontos, hogy honlapkészítés előtt egyeztessük a megrendelővel az elérendő célokat, ezekben legyen egyetértés. Definiáljuk azokat a reális számokat, amelyek elérhetőek - lehet ez látogatószám, konverziós arány, helyezés elérése a keresőkben.

Egy kis cégbemutató honlapnál, ahol csak 4-5 menüpont és oldal lesz elegendő a fő célokat meghatározni és egy honlaptérképet készíteni 1-2 mondatos leírással az egyes részekhez. Egy hírportálnál vagy egy összetett vállalati honlapnál sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni a célok meghatározására, mit és hogyan akar az ügyfél kommunikálni, mi a kommunikáció legjobb formája és hogyan lehet ebbe a látogatókat belevonni.

» Webergonómia - Honlapkészítés a felhasználó szemszögéből

Professzionális honlapkészítésGondoljuk át kiknek is készül a honlap. Ha már ismerjük a honlap céljait, kik fogják használni, mit csinálhatnak a honlapon a látogatók, akkor következő lépésként tervezzük meg, hogyan épül fel a honlap, mi fog megjelenni az egyes oldalakon. Dolgozzuk ki az információs architektúrát, honlaptérképet, navigációs felépítést a honlapkészítés megkezdése előtt.

Fontos alaposan átgondolni, hogyan működik majd a honlap, hogyan vezessük a látogatót, melyek a legfontosabb funkciók. Sok webdesigner esik abba a hibába, hogy kihagyja ezt a lépést. Az esztétikai megjelenés háttérbe szorítja a használhatóságot. Egy jó UML diagram vagy honlaptérkép sokat segít. Olcsóbb és egyszerűbb először papírral és tollal megtervezni az alapokat, mint előbb designt tervezni, programozni és utána gondolkodni, hogyan is lehetett volna jobban megcsinálni.

» Gyakori kérdés, hogy mit tehetünk ha mégis azonnal az első helyen szeretne megjelenni?

Akkor ajánljuk a keresőmarketing szolgáltatásunkat, ahol az Adwords fizetett hirdetések segítségével már a honlap indulása után 1 órával ott lehet a keresési találatok élén!


Fontosabb weboldal tervezési kritériumok - Az Ön honlapja tudja ezeket?


» megtalálható a Google első oldalán, arra a keresőszóra optimalizált, amire a legtöbben keresnek
» lényegre törő és egyszerű (nincs telezsúfolva felesleges információkkal, könnyű navigálás, egyszerű menü)
» keresőbarát, nincs benne fölösleges animáció, mozgó zászló, idegesítő hangok
» sok másik oldal mutat az Ön oldalára (minden ilyen ún. linket a keresők egy szavazatnak értékelnek)
» összhang a grafikai megjelenés és tartalom között
» rendszeres frissítés, pl. referenciák, cikkek a tevékenységével kapcsolatban


Hasznos tanácsok honlapkészítés előtt


Ügyfél: Legjobb eredményt akkor érhetünk el, ha az ügyfelet is bevonjuk a tervezés fázisaiba. Legyünk tisztában azzal mit is szeretne, mit és kinek akar kommunikálni. Csak egy ilyen közös munka során érthetjük meg az ügyfél céljait és az ügyfél is megismeri az online megjelenésben rejlő lehetőségeit.

Honlapkészítésre szánt összeg: Fontos, hogy egyezzünk meg a projekt teljes költségvetésében. Mire mennyi pénze van az ügyfélnek. Ennek segítségével be tudjuk mutatni a valós célokat, lehetőségeket. Felépíthetjük az ajánlatot modulokból is, amiből az ügyfél tud szelektálni, kiválasztani kevésbé fontosabb részeket, amelyek egy későbbi fázisban készülnek el.

Felhasználók: Nem magunknak készítünk honlapokat és nem is mindenkinek. A legrosszabb stratégia, ha mindenkinek szeretnénk eladni, kommunikálni.