Gerilla marketing

, gerilla marketing kampány tervezés, vírusmarketing
English version
E-mail küldésTelefon: 36 30 854 5662

Gerilla marketing, gerilla piacépítés

Ma már minden alkalmat meg kell ragadni, hogy vállalkozásunkat hirdessük, főleg ha az egy olcsó, könnyen kivitelezhető és hatékony módszer lehet!

Egyedi módon szeretné megszólítani célcsoportját?
Szeretne olcsó, de figyelemfelkeltő kampányt, amiről beszélnek az emberek vagy írnak az internetes fórumokon?

Egy mai, modern vállalkozás marketingjében szerepelnie kell a kis költségvetésű, gerilla típusú akcióknak. A hatásos kommunikációhoz folyamatos újdonságokra, a hétköznapi életben nem megszokott csatornák kihasználására is szükség van.

Egy meghökkentő, váratlan esemény kizökkenti a kiégett, elfásult fogyasztókat a mai túl reklámozott mindennapokból.

A gerilla marketing lényege a figyelem felkeltése nem a bevált, megszokott módszerekkel, egy márka (termék, esemény, stb.) nevének ismertté tétele alternatív eszközök használatával.

Vállaljuk offline és online marketing kampányok kreatív tervezését és szervezését.

Gerilla marketing lehetőségei

  • gerilla piacépítés
  • új ötletek kihasználása
  • online gerilla marketing (látogatottság növelés, honlapok megismertetése fórumokon, online közösségekben, blogokban)
  • matricák, autó felirat, -matrica
  • utcai promóció
  • meghökkentő ruházat
  • tréfás ajándék
  • egyedi képernyővédő, háttérkép

Gerilla marketing előnyei

  • egyedi, maradandóbb hatás (többletelőny a hagyományos médiumokkal szemben)
  • kiemelkedni az egyre nagyobb magyarországi médiazajból
  • ez a reklámozási forma általában sokkal olcsóbb

KÉRJEN TŐLÜNK AJÁNLATOT!


Vírusmarketing - a gerilla marketing megoldások egyik hatékony formája

» Top 7 vírusmarketing videó

Olyan alternatív forma, amely a már létező társadalmi hálózatokat (csatornákat) arra használja, hogy felhívja a figyelmet a márkákra, termékekre. Az üzenetek járványszerűen terjednek, mint a vírusok.

A vírusmarketing egy nem új keletű, de Magyarországon semmiképpen sem hagyományosnak mondható kommunikációs eljárás. A vírusmarketing különlegessége formabontó jellegében és a terjedésében rejlik, amely a reklámeszközök között egyedülálló módon nem tartalmaz médiaköltést, és lehetővé tesz a reklámozó részére egyfajta anonimitást.

A vírus marketing a gerillamarketing egyik fontos oldalága, mellyel lehetővé válik olcsón, gyorsan és nagyon hatékonyan kommunikálni az Internetes társadalom felé.

Az online vírusmarketing szakít a hagyományos kommunikációs metodikákkal és egészen más módon juttatja el a reklámüzenetet a fogyasztóhoz, mint a klasszikus média. Az online vírusmarketing a kampány indítását követően ugyanis "magára hagyja" az üzenetet a fogyasztókkal. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kampány elindítását követően a vírus marketernek (A vírus marketing kampányt irányító személy) egy idő után nem lesz lehetősége a kampány irányítására, befolyásolására. A vírus marketing üzenet ahogy kijutott az Internetre, önálló életre kel, hiszen a terjedésében nem a kiválasztott média játszik szerepet, hanem az reklámüzenet befogadói. A reklámüzenet, avagy a vírus marketing film befogadóinak szerepe, hogy megnézzék és továbbítsák az üzenetet egy vagy több további fogyasztónak. Forrás: Wikipedia