Honlapkészítés

Tudta, hogy mindössze néhány másodperce van meggyőzni a honlapjára érkező látogatókat?

Az első benyomás mindig döntően befolyásolja a legtöbb internetezőt! Nem csak az fontos, hogy mit kínálunk, hanem az is, hogyan. Ha egy honlap jól néz ki és könnyen használható, akkor a weben böngészők könnyebben döntenek úgy, hogy Öntől rendelik meg az adott terméket/szolgáltatást.

Milyen legyen egy jó honlap?
  • figyelemfelkeltő design, felhasználóbarát kialakítás
  • keresőoptimalizált, könnyen megtalálható a Google-ban
  • jól pozícionált, eléri célját: kinek és mit akar eladni
  • gyorsan és egyszerűen frissíthető

Forduljon hozzánk bizalommal, ha:
  • egy profi és hatékony honlapra van szüksége,
  • jelenlegi honlapja nem tükrözi vállalkozása színvonalát,
  • szívesen fogadna hasznos ötleteket és tanácsokat honlapja felépítéséhez.

...és töltse le a '10 top honlap hiba' tanulmányunkat!

Honlapkészítés áraink

Nem mi vagyunk a legolcsóbbak, de minőségi és profi honlapot nem kap "túl" olcsón.

Cégismertető, vállalkozást bemutató honlap: egyedi design, alap keresőoptimalizálás: 130.000 - 250.000 Ft (pl. bemutatkozás, szolgáltatások, termékek, elérhetőségek, referenciák)

Összetett honlap: egyedi design, alap keresőoptimalizálás: 250.000 - 400.000 Ft (pl. bemutatkozás, szolgáltatások, termékek, elérhetőségek, referenciák, ajánlatkérés, teljes adminisztrációs rendszer, Facebook, Twitter és Google+ gombok beépítése, egyéb extra elemek)

Webáruház készítés: 200.000 - 350.000 Ft (felépítéstől, funkcióktól függően)

2-4 oldalas "mikro" honlap, landing page: 30.000 - 50.000 Ft (kampányhoz, landing page- , konverzió optimalizálás megbeszélés alapján)

Az árak tájékoztató jellegűek, a munka nagyságától függően eltérhetnek. Pontos árat az igényei megismerése után tudunk adni.

 

...és töltse le a '10 top honlap hiba' tanulmányunkat!

Hogyan hasonlítsa össze több cégtől bekért honlapkészítés / webfejlesztés árajánlatait?

Már az ajánlatkéréskor próbálja megfogalmazni mire lenne szüksége. Ha ezeket megpróbálja leírni akkor a honlapkészítő is pontosabb árat tud kalkulálni Önnek:

Milyen honlapra van szüksége?
Pl: cégismertető honlap, termékbemutató honlap, webáruház, mikrohonlap, hírportál

Milyen szolgáltatásokra / menüpontokra lenne szüksége a honlapon:
menüpontok pl. bemutatkozás, szolgáltatások, termékek leírása, elérhetőségek, referenciák)

Egyéb funkciók:
adminisztrációs rendszer: megrendelő által frissíthető tartalom, regisztráció/belépés ügyfelek részére, hírlevél feliratkozás, Facebook like box, szavazás, vendégkönyv

Tárhely, domain regisztráció:
Van már korábbi domain vagy tárhely, esetleg azt is most regisztrálna, bérelne.

Ha a kapott árajánlat nem tér ki ezekre akkor kérdezzen rá, hogy pontosan mit tartalmaz a kapott ajánlat.

A teljes weboldal készítés többnyire a következőket tartalmazza:
  • grafikai, design tervezés
  • működő honlap programozása, fejlesztése
  • Google-barát honlap készítés, esetleg tartalmazhat linképítést, több hónapos optimalizálást is,
  • garancia, karbantartás
  • ha külön kéri akkor domain regisztráció, tárhely

Top 10 honlap hiba, amit érdemes elkerülni!

1. Honlap stratégia és cél nélkül
Tud az alábbi kérdésekre válaszolni?
• Kiknek szól a weblapja?
• Mi a célja? Milyen üzenetet közvetít?
• Hogyan éri el hogy az üzenet célba érjen?

Gondolja át, mire is használja jelenleg honlapját!
2. Kezdőoldal helytelen használata
Sok honlap helytelenül egy nyelvválasztó vagy intro oldallal indul, amely hasznos
időt vesz el a potenciális vásárló, ügyfél idejéből (ráadásul ha ki sem kapcsolható,
akkor sokan bosszúsan a bezárás gombra fognak klikkelni).

3. Nem keresőbarát a honlap
Ma már egy honlap látogatónak jelentős része érkezhet a keresőkből. Nagy hiba lenne elveszíteni ezeket a találatokat! Ezért fontos, hogy honlapját megtalálják a keresőkben a fontosabb kulcsszavakra.

4. Elérhetőségek nehezen találhatók meg
Tegye egyszerűvé a honlap látogatóinak, hogy kapcsolatba lépjenek önnel! Ajánljon annyiféle kapcsolatteremtési lehetőséget amennyit csak tud! Fontos és bizalomépítő, ha több információt tüntet fel honlapján (e-mail, cím, tel, fax, egy név (pl. fényképpel), akit a problémákkal keresni lehet.

5. Kevés hasznos tartalom
A tartalom az egyik legfontosabb rész, ami egy honlapot sikeressé tehet. Hiába a művészi grafikai megjelenés, hang, látványos animáció, ha a honlapon nincs minőségi tartalom, ami érdekli a látogatókat és meggyőzi őket, hogy Öntől vásároljanak.
Tartsa a honlapon a látogatóit! Írjon cikkeket, tanulmányokat a szakterületéről. Készítsen egy szakértő honlapot!

6. Nehézkes, bonyolult navigáció
Tegye egyszerűvé a navigációt honlapján! Ne készítsen 2-nél többszintű menüket (Kivétel a webáruházak termékkategóriái), strukturálja körültekintően honlapja tartalmát! Vezesse végig a látogatókat honlapján!

7. Programozási, honlap fejlesztési problémák
Fejlesztés alatt álló oldalak megjelenítése mindenféle magyarázat nélkül (Hamarosan… szöveg, vagy ami még rosszabb: útépítéseknél használt „under construction” tábla ikon elhelyezése a honlapon)
Nem működő linkek
Honlap oldalai nagyon lassan töltődnek be (lehet tárhely probléma is)
Ingyenes, nem saját domain név használata
Bizonyos részek nem működnek egyes böngészőkben (érdemes tesztelni Internet Explorerben, Chromeban, Firefoxban és Operában is)

8. Nem megfelelően irányítja honlapja látogatóit
Meg kell fognia a látogató „kezét” és megmondani neki, mit tegyen most. Ne hagyja a potenciális ügyfeleket a levegőben lógni!
Adjon konkrét lépéseket,
pl. „Rendelje meg most!”,
„Hívjon most: 06-1-xxx-xxxx!”,
„Rendelje meg ebben a hónapban 15 % kedvezménnyel!”

9. Látogatottsági statisztikák nem megfelelő elemzése
Nem elegendő azt tudni, hányan nézik a honlapunkat. Kevés látogató is lehet nagyon hatékony, ha jól céloztuk hirdetéseinket. Mérni kell, hogy a látogatók melyik keresőből és milyen kulcsszavak segítségével találják meg honlapunkat. Ezek alapján lehet javítani a fontos kulcsszavakra a helyezésünket. Felesleges olyan drága portálon hirdetnünk, ahonnan 20 ember klikkelt át az oldalunkra. Költsük inkább ezt a pénzt célzott, pl. Pay-Per-Click hirdetésekre (Google AdWords, Etarget).

10. Tétlenség
Ha a fenti hibák igazak honlapjára, akkor az nem feltétlenül az Ön hibája. Valószínűleg, nem a legmegfelelőbb szakember készítette az Ön honlapját. Ön valószínűleg nem marketing és honlapkészítő szakember. Nagy hibát akkor követ el, ha a fenti hiányosságok tudatában tétlen marad és nem tervezi át online marketingjét, nem készíttet új honlapot!

Ha szeretne egy jó honlapot, forduljon hozzánk bizalommal!

Honlapkészítés

- ha egy profi honlapra van szüksége. Nézze meg honlapkészítés referenciáinkat! •  Honlaptérkép  •  Facebook  •  Web Linkek
Honlapkészítés referenciáink